20110216

Idag

.. damp den här godingen ner i min brevlåda. En hårinpackning som är helt grym: håret blir silkeslent och luktar underbart! Köper man den dessutom på feelunique så får man den till sisådär halva priset än vad den kostar på salong. Dom fraktar gratis till sverige så att sidan är väl värt ett besök (varje vecka om man är jag). Dom har massor av hår- och hudprodukter och smink till bra pris.
Tyvär har inte min brevbärare förstått att jag inte har nyckeln in till postskåpet, alltså jag har ett fack som jag plockar ur min post via en lucka. Brevbäraren kan alltså öppna hela skåpet och lägga in posten. Jag däremot fick hämta en sax och stycka paketet i bitar genom det smala postfacket för att lyckas få ut det. Men det var det värt! 

+ Stort grattis till min storebror Joakim som fyller 31 år idag och har fått en doktorandtjänst! Tur att man önskar sig olika saker i födelsedagspresent :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Får man alltid vad man önskar i födelsedagspresent?
    Kram
    Karin

    SvaraRadera
  2. Inte alls. Jag fick t.ex. inte en kanin när jag fyllde 10 eller en dvärgtax när jag fyllde 22.
    Kram!

    SvaraRadera