20110228

Organiska hjärtan
Bild från tiarasmycken

Det enda jag tycker om när det tynger mitt bröst är mitt silverhjärta från Björg. Jag älskar det och har på mig det nästan jämt! Det uppfyller alla mina krav på ett halsband. Något som inte uppfyller mina krav är min vattenkanna i zink som jag upptäckte idag- läcker vatten. Det får ju nästan vara prio # ett, på en vattenkanna?
Appropå organiska hjärtan så har jag fastnat för Tove Admans hjärta i betong. Hade det inte gjort sig hemma hos mig? Det är inte bara snyggt utan är även en ask. Köper man det på Rädda barnens webshop går 150:- till dom. Ja ja eller ja?

Bild från darlings

3 kommentarer:

  1. Jaa för Toves hjärta! Jag har i evigheter försökt att övertyga Johan om att det hjärtat skulle passa fint hemma hos oss, men icke! Han tycker att det är lite äckligt.

    SvaraRadera
  2. Ja!!! För guds skull! Och jag älskar ditt halsband!

    SvaraRadera