20110305

Sova på soffan och minnen från asien

Jag sov på soffan inatt! Det är mkt olikt mig, jag vet inte ens om det har hänt tidigare. När jag skrev gårdagens blogginlägg gick Christofer och la sig, och somnade som en sten. I mitten av sängen. Jag fick 20 cm på varje sida av att dela upp kroppen på eftersom han inte gick att rubba! Det roliga är att jag verkligen avskyr när Han sover på soffan, tycker att det känns otroligt tråkigt och lite deppigt att inte sova tillsammans. Men jag fick verkligen inte plats! Vaknade vid 7 och la mig i sängen igen när han hade gått till jobbet, det var bekvämt.

Nu ligger och i sängen och fnissar åt min och Linas reseblogg som vi gjorde förra året. Den väckte minst sagt många roliga minnen. T.ex. när vi efter en låång svettig dag i stekande hetta unnade oss hotell med pool för att enkelt kunna svalka oss- och så är poolen grön. Istället går vi ner till havet- som är borta! Glöm aldrig tidvatten. Här kommer några favoritbilder



 

1 kommentar:

  1. Åh! En grön pool, apor och majs! Härliga minnen. Jag är mycket nöjd över att vara med i din nya snygga blogg! Kram!

    SvaraRadera