20110410








Äntligen hemma!

Men fy vad bra jag har haft det. Absolut bästa födelsedagen på läänge länge! På fredagen fick jag för en gångs skull sovmorgon. Strax efter 10 kom gänget tillbaka till stugan efter att ha roddat upp instrument och stuffs i Skistua dit vi senare begav oss för 2h after ski. På kvällen bjöd Cribbe på prefödelsedagsmiddag på Kjökken kroken som jag också bara kan prata väl om. Så blev det lördag, the big day! Skidåkning halva dagen som med tanke på min föga erfarenhet gick över förväntan. Efter några timmar i backen hittade vi varsin solstol som vi gillade oss i fram tills det var åter var dags för grabbsen att spela. 2h after ski, igen. Fick mig lite halvjobbig ja må hon leva-allsång och efter det behövde jag i alla fall inte gå till baren mer!
Väl hemma väntade massor med grattishälsningar, paket från Ida i brevlådan och en avi med paket från Lotta i Hong kong. Tja, vad säger man-det är inte utan att jag känner mig ihågkommen, tack alla mina fina vänner-fy vad jag älskar er!
Nu avslutar vi födelsedagshelgen med skumpa och mys i soffan.

4 kommentarer:

  1. låter sjukt grymt Lis!!! Grattis igen!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin helg! Stort grattis i efterskott <3

    SvaraRadera
  3. Varför ser jag ut som Don Corleone i Gudfadern? Servetter instoppade i käften för att se lite mäktigare ut.. Jag har inga servetter instoppade i munnen. Iofs så är det bra med tanke på att Italien-trippen närmar sig. =)

    Hur gammal är mannen på bilden, med Mashmallows i överläppen? 45? 46? Kul!

    Puss!
    /C

    SvaraRadera
  4. Tack flickor! <3

    Älskling, du såg ut så hela helgen. I love it, älskar allt som har med gudfadern och italien att göra!

    45.

    SvaraRadera