20110311


Bensindusch

Jag skulle tanka på Raw'en idag efter jobbet. Lyckas på nåt vis hålla knappen på pumpen intryckt när jag tar ut den, och får mig en härlig after work på st1! Grattis alla som såg, det måste sett fantastiskt kul ut! Jag bjuder på det, för jag är så jäkla rolig! Jag trodde min sista stund var kommen när jag skulle starta bilen och tänkte att nu självantänder jag väl, men icke! Stinkandes bensin firade jag med att åka och köpa blommor.

Nu nalkas fredagskvällen mot sitt slut. Petra har varit här och ätit och förstärkte vårat På spåret-lag. Tråkigt att det var sista avsnittet, men gött ändå att det är sommar innan det startar igen. Och ffa- grattis Peter Apelgren!
Imorgon tar jag tåget till göteborg. Strosa på stan och träffa Ida, wonderbar.
Ha en underbar helg babys!

1 kommentar: