20110323

Vill ha

Det är snart födelsedagsdags! Då önskar jag mig (av mig själv) samtliga ting på följande foton.
Är inte byrån ljuvlig, för att inte tala om allt det andra på den bilden. Och eiffellampan- jag kan inte se mig mätt! Så snygg AAaah!
Ett annat presenttips som jag fick inspiration från på jobbet kan ses på foto #4. En Highland cattle. Eva går verkligen och köper en långhårig tjur och ger bort i present, inrullad på en vagn såklart.




Bilderna ovan är från graham and green

Lyckades googla fram denna bild här

2 kommentarer:

  1. alltså jag köper tjuren! PAX!!! Du har ju en liten mysig "uteplats" bakom huset. Så kan vi (jag kan hjälpa dig) ta med oss den i koppel ner till sandbergsträdgård och så kan den beta där i brist på mariagårdens djur. Tror Eva skulle uppskatta det!

    SvaraRadera
  2. Oh en highland! Det skulle man ha en :)

    SvaraRadera