20110321

  Vilken frilla?

Appropå att leka med djur så kan jag som tillägg till gårdagens inlägg bjuda på att jag även lekte med döda getingar och humlor. Jag bygde lägenheter i besticklådor och förvarade dom under trappan, utomhus. Vissa dagar blåste det lite för mkt för denna lek- en dag senare kunde de torkade fjäderlätta getingarna vara som bortblåsta- ordagrant.
Såg till min förtjusning att fröken Glans klippt av sig sitt mörka lockiga svall! Om 2 veckor är det min tur.. Vad tycker ni, är det dags att gå mot ljusare tider? Mörkt? Mittemellan? Diskvattengrumlig? Hjälp.
Det var med den rakade frillan jag var på jobbintervju på folktandvården och blev anställd- det är min klinik det!



 

2 kommentarer:

  1. ååh du är så fin i allt!!! Testat hyvelsrakat? kanske är dax? :)

    SvaraRadera
  2. Du klär verkligen i allt! Men nu när det börjar bli varmare är väl ljust fräscht?

    SvaraRadera